Select Language اف های عاشقانه (سری پنجاه و پنجم)
کلبه محبت

با یه قامت شکسته، با نگاهی مات و خسته، سرشو برده تو شونش،

 یه نفر تنها نشسته، توی تنهاییش یه درده، جای پای قلبی سرده،

 گل سرخی بوده اما،  دیگه پژمرده و زرده، فارغ از دیروز و

 فرداش، غرقه تو دریای درداش، حسرتش یه عشق نابه،

 که وفا کنه به عهداش 
  
  
  
  

 


  
 
امشب هیچی نمیخواهم نه آغوشت را نه نوازش عاشقانه ات را

 نه بوسه های شیرینت را،  فقط بیا میخواهم تا سحر به چشمان

 زیبایت خیره بمانم همین کافی ست برای آرامش قلب بی قرارم،

 تو فقط بیا
 
 
 
 


 


 
عاشق خیره شدن توو چشمای توام، عاشق حس کردن عطر موهای توام،

 
 توی این دیوونگی من خودم پای توام، من تو دنیای توام محو چشمای توام
 
 
 
 
 
 
 
 


  
  
 
محکمتر از آنم که برای تنها نبودنم آنچه را که اسمش غرور گذاشته ام


 برایت به زمین بکوبم، احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن


فقیر بودی، خیلی فقیر
 
 
 

 


  


 
ای آسمان به سوز دل من گواه باش ، كز دست غم به كوه و بیابان گریختم‎


 ‎داری خبر كه شب همه شب دور از آن نگاه ، مانند شمع سوختم و اشك ریختم؟
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خوشبختی را دیروز به حراج گذاشتند ، ولی حیف که من زاده ی امروزم ،


 خدایا جهنمت فرداست ، پس چرا امروز می سوزم ؟
 
 
 
 
 
 
 
دستهایم را محکمتر فشار بده نازنینم . . .

اینجا خیلی ها سر جدایی تو و من شرط بسته اند . . .
 
 
 
 
 
 

 


  
 

از بس خوابت را دیده ام دیگر نمیگویم خوابم می آید . . .


میگویم یارم می آید . . .


وعده ما همان رویای همیشگی . . .
 
 
 
 
 
 
 
 
گاهی حجم دلتنگی هایم آنقدر زیاد  میشود که دنیا با تمام وسعتش

 برایم تنگ میشود . . . دلتنگ کسی که گردش روزگارش به من

 که رسید از حرکت ایستاد . . . دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را ندید

 
دلتنگ خودم . . .


دلتنگ تو لعنتی . . .
 
 
 
 
 
 

 

 


  
 


دست بر دلم نگذار . . .


میسوزی . . .


داغ خیلی چیزها بر دلم مانده . . .
 
 
 
 
 
 

 


 
تلخ است ،

همه فکر کنند سرت شلوغ است ،

و تنها خودت بدانی چقدر

 تنـــهایی ...
 
 
 
 
 
 
 
 


 
دارم از تو حرف میزنم . . .اما روحت هم از نوشته هایم خبر ندارد

 

ایرادی ندارد . . .یاد تو به نوشته هایم رنگ میدهد . . .


شاید دیگری بخواند و آرام گیرد ذهن پریشانش . . .
 
 
 
 
 
 
 


  
 
هرگز به دیگران اجازه نده قلم تو را در دست گیرند ...

دفتر سرنوشتت را ورق بزنند... 


 خاطراتت رو پاک کننن و در پایان بنویسند . . .قسمت نبود . . .
 
 
 
 
 
 
 


 
اينروزها همه آدمها درد دارند


درد پول, درد عشق, درد تنهائي ...


اينروزها چقدر يادمان مي رود زندگي کنيم
 
 
 
 
 
 

 

 


 
کـاش هر روز جـمعه بـود


آن وقـت می تـوانستـم


دلتـنگی هایـم را


بـر گردن غـروبـش بیـانـدازم ....
 
 
 
 
 
 

 


  
  
 
من عاشقانه هایم را

روی همین دیوار مجازی می نویسم !

از لج تـو . . .

از لج خـودم . . .

که حاضر نبودیم یک بار

این ها را واقعی به هم بگوییم. . . !
 
 
 


  
  
  
  
  
 
یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر...

همین که دستت رو آروم بگیره.....

یه فشار کوچیک بده.....

این یعنی من هستم تا آخرش.....


همین کافیه....!
 
 
 
 
 
 
 


 
آب رفتند چشمانم از بس که شستم و همچنان نبودنت را میبینم. .


پس چه میگفتی سهراب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
 
 
 
 
 


  
 
دلم واسه روزایی تنگ شده که هیچکی رو دوس نداشتم ...


چه خوب بود اون بی خیالی ها
 
 
 
 
 
 
 


 
پایانی برای قصه ها نیست،

نه بره ها گرگ میشوند نه گرگها سیر!

خسته ام از جنس قلابی آدمها...

دار میزنم خاطرات کسی را که مرا دور زده،

حالم خوب است...

اما گذشته ام درد میکند!!
 
 
 
 
 
 


  
  
 
این تو نیستی که مرا از یاد برده ای . . .

این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهنت عبور کند...

 
صحبت از فراموشی نیست . . .صحبت از لیاقت است
 
 
 
 
 
 

 

 

 


 
ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﻱ ﻳﻮﺍﺷﮑﻲ ﻫﺎ ﻣﺎﻥ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ !!!


ﻳﻮﺍﺷﮑﻲ


ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﺷﺒﻮﻧﻪ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ!!


ﺑﺮﺍﻱ ﺑﻮﺳﻪ ﻫﺎﻱ ﭘﺸﺖ ﮔﻮﺷﻲ!!


ﺑﺎ ﺻﺪﺍﻱ ﺁﻫﺴﺘﻪ


ﮔﻔﺘﻦ "ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !!"
 
 
 
 
 
 
 
 


تمام این شبها یکی یکی گوسفند های شهرم را شمردم . .

جای من بودی تو هم خوابت نمیبرد . . .


اگر با هر گوسفند چهار گرگ میشمردی. . .!!!

 
 
 
 


  
  
  
  
 
اینروزها تنم اغوش گرمی میخواهد با طعم عشق نه هوس . . .
لبانم خیسی لبانی را میخواهد با طعم محبت نه شهوت . . .
موهایم نواز دستهایی را میخواهد با طعم ناز نه نیاز . . .
تنی را میخواهم که روحم را ارضا کند نه تنم را . . .




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام